A játékosok speciális képességének köszönhetően anélkül feledkezhetnek bele a tenger élővilágába és a látványba, hogy levegőért folyton fel kéne bukkani a vízfelszínre. Miután lemerültünk, a légzőkészülék automatikusan juttatja a levegőt az orrunkba és a szánkba. "Hatalmas vízalatti tartalom van a Guild Wars 2-ben, amit szeretnénk, ha a játékosok anélkül fedezhetnének fel, hogy a fulladással kéne törődniük" - hangsúlyozta Sharp. "Mindenki alapfelszereléséhez tartozik egy légzőkészülék, mely segít az óceán mélységének feltárásában." Ha netán mégis megfulladnánk, akkor sincs feltétlen baj, elvégre ugyanolyan állapotban leszünk, mintha a felszínen lezuhantunk volna egy magaslatról. Újraéledünk, ha megölik a minket elpusztító vízalatti lényt, szövetségeseink is új életet lehelhetnek belénk, ugyanúgy, mint a szárazföldön. Ha bármilyen módon a felszínre kerülünk, az életerőmutatónk lassan felszökik újra. Sharp külön kifejtette, milyen nagy hangsúlyt fektettek az úszás megvalósítására, a csapatunk lubickolása teljesen zökkenőmentes és koncentrált lesz. Várnak minden kalandort egy kincsekkel és veszedelmekkel teli strandolásra.
Vízalatti csaták a Guild Wars 2-ben
2011.06.25. 21:49 | punk99 | Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://pchirek.blog.hu/api/trackback/id/tr283014709
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
Utolsó kommentek