A cég bejelentette, hogy partnerséget kötött a Walmarttal ezen a héten, így más a kiskereskedelmi áruházak ügyfeleit is bombázzák már a gaikai-os ajánlatokkal, valamint az európai partnerekről is lehull a lepel hamarosan. "Az első cél az, hogy elérjük a havi 10 millió felhasználót, ezzel szeretnénk kitolni a játékok által nyújtott élményt, mert így, hogy segítjük a kiadókat és az online kereskedők munkáját, nagyobb közönséghez jutunk el" - mondta a Gaikai elnöke, Nanea Reeves. A Gaikai az egyik mód arra, hogy a kiadók termékei eljussanak a játékosokhoz, akik ezzel több formátumból választhatnak. Kellően csalogató lehet az a tudat, hogy egy játék több hardveren is használható, nem kell feltétlenül a TV-t használni. "A kihivás abban áll, hogy kapsz egy ügyfelet, aki webbögészőben szeretne játszani, de nem tudja használni játékát Macen" - magyarázza Reeves. "Ebben az esetben már az is siker lehet, ha támogatjuk a felhasználót abban, hogy más platfromokon is tudjon játszani és a teljes játék steamelhető legyen." A vezér szerint a Gaikai megoldása azért is szép, mert nem igényel külön hardvert, vagy egyedi chipet, már a meglévő infrastruktúrára építenek. Reeves jó humora lévén beszól a konkurenciának is: "Az OnLive indul a Facebookon is - mi is begyázhatóak vagyunk ott. Mi, hasonlóan azokhoz a srácokhoz, csináltunk egy nagy munkát, csak teljesen más üzleti modellre építve."
Gaikai - tízmillió felhasználót várnak az év végéig
2011.06.25. 21:52 | punk99 | Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://pchirek.blog.hu/api/trackback/id/tr373014714
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
Utolsó kommentek