Meglepő módon a Gearbox nem kapott a Nintendótól Wii U fejlesztői kiteket egészen pár hónappal az E3 előttig - legalábbis ezt mondja Brian Burleson, az Aliens: Colonial Marines producere. Egyedül az Unreal Engine flexibilitásának köszönhető, hogy ilyen kevés idő alatt nagyjából működőképesre tudták hozni a játékot.
"Ezzel a szoftverrel elég egyszerű dolgozni, szóval ez leegyszerűsíti a dolgokat. Ha egyszer már valami működik. főleg az Unreal Engine esetében, onnantól elég egyszerűen lehet portolni más platformokra." - mondta Burleson, akit persze azonnal próbáltak faggatni a Wii U technikai felépítéséről, de az úriember ellenállt. Pusztán annyit volt hajlandó elárulni, hogy a Nintendo konzoljára készülő verzió ugyanolyan jó lesz, mint az Xbox 360-as, vagy a PS3-as, ugyanis a Gearbox nagyon nem szereti, ha valamelyik platformon valamit butítani kell.
Az Aliens: Colonial Marines megjelenése PC-re és a fentebb emlegetett három konzolra várható 2012. tavaszán.
Colonial Marines: Unreal és Wii U, két jóbarát
2011.06.27. 16:33 | punk99 | Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://pchirek.blog.hu/api/trackback/id/tr683019182
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
Utolsó kommentek