HTML

Crytek: visszaütött a jószándékunk

2011.06.25. 21:48 | punk99 | Szólj hozzá!

 A Crytek ügyvezetője, Cevat Yerli beszélt arról, hogy a Crysis 2-vel azt próbálták elérni, hogy a PC-k kicsit szélesebb rétegén fusson, mint az elődje. Ezt nagyjából sikerült is elérni, viszont a szándék sok rajongót felbosszantott, akik azt várták, hogy az első részhez hasonlóan a folytatás is az abszolút csúcsot fogja képviselni.


Ehhez képest ugyebár a Crysis 2 teljesen a DirectX 9-re épül, s nem használja ki sem a 10-es, sem a 11-es verzió képességeit. Ezzel persze a Crytek elérte amit akart: a játék a legtöbb PC-n simán eldöcög, de akik arra számítottak, hogy végre valamivel megizzasztják a huszonhat magos csúcs PC-jüket, nos, azok kicsit csalódtak.

"A Crysis első részével az volt a célunk, hogy ha három évvel később játszod, még akkor is szép legyen. És szép is volt, de ez eléggé megnehezítette azt, hogy a gyengébb géppel rendelkezők is kipróbálhassák" - mondta Yerli.

Ezért a Crytek most gőzerővel dolgozik az új patchen, ami elhozza a várva-várt DX11-támogatást a Windows 7-es PC-k tulajdonosainak, s Yerli szerint megmutatja, milyen irányba fog haladni a grafika a jövőben.

A bejegyzés trackback címe:

https://pchirek.blog.hu/api/trackback/id/tr593014704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása